Welkom bij Koco Cosmetics! We accepteren Bancontact, Paypal en andere betaalmethoden.

Bestellen

Kan ik mijn bestelling veranderen of annuleren?

Ja, je kunt je bestelling kosteloos veranderen of annuleren zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen via e-mail. Neem contact op met ons via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@kococosmetics.be  indien je je bestelling wenst te veranderen of te annuleren.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Neen, ook zonder account kan je een bestelling plaatsen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De leveringstermijn is 1-2 werkdagen voor België en Nederland. Voor andere Europese landen is volgende leveringstermijn van toepassing:

Frankrijk, Duitsland, Denemarken, Oostenrijk: 2-4 dagen

Ierland, Slovakije, Spanje, Tsjechië, Finland, Roemenië, Hongarije, Bulgarije, Letland, Lithouwen: 3-5 dagen

Indien we je producten niet op voorraad hebben, zal je hiervan op de hoogte worden gebracht via e-mail.

Let op! Indien je kiest voor overschrijving als betaalmethode wordt je pakketje pas verzonden wanneer wij jouw betaling ontvangen hebben.

Onze pakketten worden geleverd door PostNL.

Heeft u een vraag over onze producten of verder advies nodig?

Heeft u een vraag over één van onze producten of verder advies nodig over het kiezen van een product? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier of stuur een mailtje naar info@kococosmetics.be. Wij proberen u vraag zo snel mogelijk te beantwoorden.

Betalen

Welke betaalmethodes worden aanvaard?

U kan bij Kococosmetics op de volgende manieren betalen via Mollie:

  • Visa
  • MasterCard
  • PayPal
  • Bancontact
  • Maestro
Wat zijn de verzendkosten?

Voor orders boven de 50 euro worden geen verzendingskosten aangerekend.

Voor orders onder de 50 euro worden volgende tarieven gehanteerd:

België: 2.95 euro

Nederland: 4.5 euro

Duitsland: 7.50 euro

Frankrijk: 11.50 euro

Denemarken: 13 euro

Oostenrijk: 12 euro

Ierland, Slovakije: 17.95 euro

Spanje, Tsjechië:  16.50 euro

Finland, Roemenië: 22.99 euro

Hongarije: 20.50 euro

Bulgarije: 29.99 euro

Letland, Lithouwen: 28.99 euro

Kan ik veilig betalen bij Koco cosmetics?

Je betaling wordt door de beveiligde betaalomgeving van Mollie verwerkt met een maximale privacy en veiligheid. Kococosmetics ontvangt geen enkele financiële informatie van haar klanten. Wij ontvangen enkel een akkoord van betaling, na voltooiing van de transactie. Zo wordt een maximale privacy en veiligheid gegarandeerd.

Hoe weet ik dat de betaling van mijn bestelling succesvol afgerond is?

Na een succesvolle betaling, ontvang je van Kococosmetics een bevestiging via e-mail. Zo ben je er zeker van dat de betaling correct werd afgerond. Contacteer ons via e-mail op info@kococosmetics.be wanneer je vragen hebt of niet zeker bent dat je betaling is voltooid.

Kan ik ervoor kiezen om bij ontvangst van de bestelling te betalen.

Helaas is het niet mogelijk om pas bij ontvangst te betalen.

Verzenden

Verzenden jullie internationaal?

Momenteel verzenden we enkel binnen Europa.

Kan ik een product terug sturen?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.  Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Opgelet ! U kunt een artikel enkel retourneren wanneer het product compleet en ongebruikt is.

Verzendingskosten van het retourneren van het product worden enkel gedragen door Kococosmetics wanneer er een fout van onze kant is gebeurd (bijvoordbeeld: verkeerd product, beschadiging bij verzending,etc.). Dit dient dan ook vermeld te worden in de verklaring.

Wat gebeurt er als er niemand aanwezig is op het moment van de levering?

Wanneer je niet aanwezig bent als de bezorger langskomt, wordt je bestelling naar een lokaal postkantoor in de buurt gebracht. De bezorger laat dan een bericht achter in de brievenbus met vermelding van het adres van het postkantoor en het tijdstip vanaf wanneer je de bestelling kunt ophalen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Je kunt de status van je bestelling op elk moment opvolgen door je aan te melden op Kococosmetics. Ga vervolgens naar het tabbladbestelling traceren‘.

Bovendien ontvang je van ons een bevestigingsmail met een orderoverzicht na het plaatsen van een bestelling.

Mijn bestelling is te laat, wat moet ik doen?

Als je bestelling 3 dagen na de verwachte leveringstermijn nog niet aangekomen is, neemt u best contact op met ons via het contactformulier. Wij onderzoeken de oorzaak en brengen u zo snel mogelijk op de hoogte.

Wat kan ik doen indien mijn producten beschadigd zijn?

Indien het pakket duidelijk beschadigd is bij levering, controleer dan samen met de vervoerder of de inhoud in orde is. Indien deze beschadigd is, geef je het pakket terug mee aan de vervoerder.

Controleer onmiddellijk de geleverde producten na ontvangst. Indien de producten fout zijn of een beschadiging vertonen, kun je ons hiervan op de hoogte brengen binnen de twee werkdagen na levering via ons contactformulier. Wanneer deze periode verstreken is, gaat Kococosmetics ervan uit dat de levering volledig en correct is verlopen.

Updaten...
  • Geen producten in je winkelmand.